Pentru ca de 1 an jumate conduc operatiunile Millennium Tour, ar fi fost culmea sa nu scriu macar un articol despre Principiile generatiei Millennials, mai ales atunci cand vine vorba despre vacante 🙂
De fiecare data cand ne uitam in jur observam, uneori cu spaima, viteza cu care se dezvolta totul. Tehnologia ne-a acaparat cu totul atunci cand ne referim la partea profesionala, social media si toate celelalte canale sociale ne-a acaparat o mare parte din viata personala si sociala. Traim vremuri in care copiii nostri se nasc cu tableta in mana si cu cont de Facebook in acelasi timp cu certificatul de nastere, traim vremuri in care trebuie sa ne adaptam conditiilor si generatiilor.
Astazi pentru ca vorbim, pe scurt, despre generatia Millennials, generatia care a ajuns la o maturitate de consum pe care toate brandurile se bat, as vrea sa enumar mai jos cateva principii care le definesc, evident, profilul.
Acum, pentru ca oricat as generaliza, nu ma pot sa nu ma refer si la comportamentul generatiei M atunci cand vine vorba despre vacante. Iata cateva comportamente interesante.
In final as vrea sa mai spun doar ca, oricat de mult am incerca sa ne dezvoltam business-ul, sa ne imbunatatim serviciile si/sau produsele, niciodata nu vom reusi sa ne atingem obiectivele daca nu reusim sa ne cunoastem cu adevarat clientii. Cei din generatia Millennials si nu doar ei, trebuie cunoscuti cu principiile si cu valorile lor.