Marketing

Principiile generatiei Millennials – Vacante si Valori

Pentru ca de 1 an jumate conduc operatiunile Millennium Tour, ar fi fost culmea sa nu scriu macar un articol despre Principiile generatiei Millennials, mai ales atunci cand vine vorba despre vacante 🙂

De fiecare data cand ne uitam in jur observam, uneori cu spaima, viteza cu care se dezvolta totul. Tehnologia ne-a acaparat cu totul atunci cand ne referim la partea profesionala, social media si toate celelalte canale sociale ne-a acaparat o mare parte din viata personala si sociala. Traim vremuri in care copiii nostri se nasc cu tableta in mana si cu cont de Facebook in acelasi timp cu certificatul de nastere, traim vremuri in care trebuie sa ne adaptam conditiilor si generatiilor.

Astazi pentru ca vorbim, pe scurt, despre generatia Millennials, generatia care a ajuns la o maturitate de consum pe care toate brandurile se bat, as vrea sa enumar mai jos cateva principii care le definesc, evident, profilul.

  • 45% cred că o slujba platita decent reprezinta un “privilegiu” si nu un “drept”.
  • 74% apreciaza la un job programul flexibil mai mult decat un salariu mai mare
  • 69% cred ca prezența la birou nu este necesara in mod regulat
  • 64% ar renunta la 60% din venituri pentru un job pe care sa-l iubeasca
  • 35 % dintre cei angajați isi incep propria afacere in paralel sau isi iau un extra job pentru a-și suplimenta veniturile.
  • 88% prefera un mediu de colaborare decat unul competitiv
  • 92% considera că succesul unei afaceri ar trebui masurat NU doar prin profit

Acum, pentru ca oricat as generaliza, nu ma pot sa nu ma refer si la comportamentul generatiei M atunci cand vine vorba despre vacante. Iata cateva comportamente interesante.

  • 87% folosesc Social Media ca inspiratie pentru urmatoarea calatorie
  • 85% verifica mai multe site-uri pentru a compara ofertele.
  • 60% sunt dispusi sa plateasca suplimentar pentru extra servicii. (foarte potriviti pentru up-selling)
  • 97% isi vor expune experientele traite la destinatie pe social media
  • 68% vor ramane loiali brandului care le ofera beneficii sau atentie sporita.
  • 49% isi rezerva vacante de tip last minutes.

In final as vrea sa mai spun doar ca, oricat de mult am incerca sa ne dezvoltam business-ul, sa ne imbunatatim serviciile si/sau produsele, niciodata nu vom reusi sa ne atingem obiectivele daca nu reusim sa ne cunoastem cu adevarat clientii. Cei din generatia Millennials si nu doar ei, trebuie cunoscuti cu principiile si cu valorile lor.

Sursa photo

You may also like
Marketing Turistic

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.